Ahad, Februari 28

bizarre love triangle

lebih kuranglah.

awal-awal, aku cakap (konon dengan penuh confident) yang aku rasa aku sudah ada quite an amount of expriences dalam hal perasaan. jadi hati macam jadi batu sikit. mungkin takut commitment. well, kau kata kau faham. dan kau juga yang boldly made a statement yang kau tidak pernah patah hati. aku pula, telan saja bulat-bulat statement kau itu. decided that it'll make things easier.

tapi sekarang bila kau berseloroh pasal konon tergila-gilakan aku dan sort of patah hati, apa cerita? next time, kalau bawah pengaruh alkohol, please don't text me up. serba salah, okay? serba salah.

dan bucu lagi satu, you're driving me crazy! plan aku hanya mahu cuba sekali, i seriously didn't see the current situation coming. aku jadikan kau my hiding place bila aku sudah mula freak out nampak awan dalam bentuk C-O-M-M-I-T-M-E-N-T berarak ke arah aku. sweet that you're trying to be nice and all (ketara nampak kau macam really trying) but do you like me because you know about my past? wait. in the first place, do you actually like me back?

apa benda semua ini, aku tidak mengerti. macam leceh, now i feel like getting out of the triangle. fair and square, kan? so sekarang memang aku tidak berhati perut ke?

fuck it. i should just enjoy the date tomorrow. torture kau habis-habis. while it lasts, huh?

2 ulasan:

[n] berkata...

Kalau kita tak torture orang, orang torture kita.

So, choose wisely o young padawan :-P

2 weeks lagi weh! Placebo! Whee!

fictionita berkata...

hahaha! betul! tapi i baik sikit, tak torture sangat. heh.

YES! placebooooo nak dekat daaaahhhhhh!!!! :D