Jumaat, Ogos 21

E. is for stable

everytime kalau ada orang cakap "flying colours" mesti dalam kepala aku ada strands of colourful ribbons macam berlalu pantas. brightly coloured ribbons yang macam selalu dilekatkan pada air-cond untuk display.

2-3 hari ini aku ada satu craving pelik untuk buat makeover for Vans's room. aku tidak pasti idea datang dari mana but i just think it would be fun to do it. maybe i just need to channel whatever's going on inside, perasaan atau pemikiran, on something. dan aku rasa dia adalah mangsa yang sesuai pasal dia terlalu busy untuk buat benda-benda macam itu so maybe i can be some kind of help for him, no?

or prolly he'll just freak out thinking that maybe aku sudah perasan konon we're in a relationship. all i need is just a canvas. nothing wrong, right?

Tiada ulasan: