Jumaat, Ogos 28

staring at the ceiling

macam bosanlah post entries on perasaan. yang konon hal deep sangat. aku mahu start post everyday journal.

mari cuba.

lebih kurang 5am tadi aku terjaga and then tanpa apa-apa motif penting, aku log in laptop dan biarkan YM online. kemudian aku sambung tidur sampai lebih kurang 7am dan di luar tingkap aku dengar bunyi hujan and everyone knows how the sound of rain in the morning sangatlah mengiurkan. jadi, aku sambung tidur. about 30 minutes later, i woke up pasal aku cuba mahu mendisiplinkan diri untuk pergi kerja awal pasal malam semalam when i was driving back i thought to myself, if i can make myself not eat rice on weekdays (i heart nasi, mind you) why can't i try do it in other parts of my life? the more important parts. so yeah, aku tiba 15 minutes early. on most days, aku sampai either 30 minutes late or more. hari ini Mills tumpang aku pasal dia malas mahu drive. bila sampai office, aku sambung buat brochure yang aku tinggalkan sehelai-sepinggang semalam. sekarang, sudah masuk waktu lunch and eventhough aku tidak puasa, i'm not eating pasal ada orang sudah tegur i've gained weight. dan semalam aku tengok cermin, my reflection sudah macam bloated. hari ini masih belum tengok cermin. hanya part muka saja.

maannn, i suck at this.

5 ulasan:

miLLa berkata...

ahahahahahha.
okay lah ni.
jgn lupa update hari² ye?
ahahahaha.

suehanna berkata...

haha. i love others but this. yg lain boleh melayang kalau baca (:

fictionita berkata...

milla, update hari-hari, post photo. tapi life mundane, mcm buang masa je nak update.

suehanna, haha! i'll dig out the compliments from that ;)

sarahistheone berkata...

u so funny fa

Fashafishy berkata...

haha.u're funny.ok apaaa
;)