Selasa, September 8

calm down

i have tonnes of stuff to spill here tapi sayang, everytime aku click New Post, those words just shied away.

since most of the posts here, yang panjang-panjang adalah dari category whines, depressions dan segala jenis kemurungan, sebab aku sudah jarang post bukan pasal aku happy. okay-lah, belum happy tapi maybe tidak se-pathetic dulu. sekarang aku layan baca Amir Hafizi. owh. juga bukan writer's block pasal aku bukan writer pun. i can imagine myself get beaten up by real writers pasal penggunaan bahasa songsang aku. kiri-kanan-atas-bawah. nasib baik gua anonymous.

by the way, aku activate semula akaun Twitter atas sebab-sebab tertentu yang tidak munasabah.

1 ulasan:

Me berkata...

I always feel that, having so many things to say but when I click New Post, tiada kata yang dapat di lafazkan.

My post pun juga kebanyakan ke arah kemurungan, hahaha, I guess it's easier for us to express ourselves when we're sad, and usually we take our happiness for granted