Jumaat, Mei 8

sex with the ex

aku mahu beritahu kau. tolong jangan ambil remeh apa yang aku mahu beritahu. tolong dengar dengan terperinci. nano-inci.

ada hentakan atas meja.

you don't get to do this anymore. you don't get to just act cruelly kemudian bisik pada aku yang bukan niat kau berbuat begitu just because suddenly the image of a nude me pops up in your head. nude dengan hanya ada sehelai organza biru laut menari-nari mengelilingi aku seiring dengan hummings of the ocean. you don't get to look straight in my eyes and melt me down all over again. you don't get to steal glances, mengamati apa yang sudah berubah pada diri ku. you don't get to taste this lips yang buat kau hilang kawalan atas anggota badan kau yang kadang-kadang buat kau tidak keruan, yang kadang-kadang buat kau fikir sama ada you did the right decision or not.

pilihan ini sudah termaktub waktu aku curi those voting taglines dari Meredith Grey dan kau rasa aku cuma terlalu senang terpengaruh dengan benda-benda yang non-existence.

ada hentakan atas meja lagi.

ada helaan nafas yang keras, menunjukkan kuasa territory.

ada hempasan malas tubuh atas bangku kayu.

tapi aku tahu yang kau tahu yang kita semua tahu, aku masih vulnerable dan helaan nafas kuasa territory hilang ke udara bersama zarah-zarah yang lain, dibawa angin untuk mereka yang perlu pinjam sebentar kuasa itu.

4 ulasan:

the unknown berkata...

okay, the title got me stumped.
the content was a lil' contradictory.

did u do it before, but now saying it wont be done again?

or..

u never did it and sayin it'll never happen.

i tried giving my entire attention, even to the nanometer, but the meaning of ur words are simply vague without context.

SSPhilosophia berkata...

Mane adegan dengan ex-nye?
Pissy...
*click me

fictionita berkata...

'kau' can be you. or it can be anyone. maybe it's vague to u because u're not the 'kau' i was referring to.

***

are u pissed or was that pussy that u wanted to type??

Tanpa Nama berkata...

just dropping by. interesting writing n mendebarkan. haha.