Khamis, Jun 11

amuse me and i'll give you a cookie

Elle mengadu tentang mereka yang telah tersentuh hati dengan pertunangannya lalu juga mahu sertai peringkat itu. aku tumpang gembira pasal it is a good thing, getting serious about something. tentang sesuatu yang nyata. tapi janganlah kerana 'just because' dan tidak payah berlumba-lumba untuk menang race siapa-punya-majlis-lagi-best. buat semua orang stress dengan perangai kau. haha. aku mampu berkata sedemikian pasal currently i'm not attached to anyone. maybe if i'm attached, things will be the other way round. aku pun tidak pasti sangat.

bosan dengan topik kahwin, Elle dan Puaka mengalihkan perhatian kepada aku. they wonder who i'll end up with, next. main teka-teka. Puaka mahu carikan seorang ustaz which kind of freaked me out. and i can't really explain the feeling. Elle pointed out because of the way that i bring myself around, tidak nampak serious jadi nobody took me seriously. like, maybe i do need a relationship but i made it seemed like i just need a hook up. mungkin ada kena-mengena dengan sifat easy-to-please aku.

macam itu hari, bila aku menghantar SMS ke Yaya dan dia reply bahawa dia baru sahaja melakukan proses mati Heath Ledger, i found it amusing and joked about it. well, yeah, she is funny like that. you know, that weird kind of funny. merepek. and Elle pointed out that what if Yaya was serious about it? macam orang lain mungkin akan susah hati with her act but i just laughed about it. okay. jadi bila aku think it over, aku macam risau juga kalau-kalau Yaya was serious about over-dosing herself. but she's always over-dosed like that!

like seriously, why so serious?

Tiada ulasan: