Rabu, Jun 17

destroy everything you touch

perbualan SMS.

aku: apsal kau macam hilang dari Facebook?

Yaya: aku dah de-activate. now i feel much better.

dan conversation went berjela-jela tapi ada satu part aku ingat Yaya cakap pasal how people terlalu berpegang sangat pada memori. "you should throw it away," dia cakap.

tapi aku memang sangat-sangat-sangat suka simpan benda-benda yang ada sentimental values (i got it from my momma, i got it from my momma)

okay. okay. i'm gonna delete my Myspace account. Friendster aku sudah lupa password. kemudian pergi salon, luruskan rambut, tukar nama.

but can i please, please, please keep the Obey clutch?

2 ulasan:

ASYRAF A berkata...

Interesting=p
tp apa salahnya keeping sentimental things.?

fictionita berkata...

kan? even some other few stuff besides the clutch.