Khamis, Jun 18

let's not discuss all these things we can't undo

malam tadi, sebelum aku mimpi bercuti dalam boat-house yang kemudiannya karam, aku mimpi pasal bad grammar.

tadi aku log in Friendster. kalau kau pandai, kau cari account bekas kekasih. current girlfriend mesti makan hati. oh well.

aku mahu pergi makan sotong goreng tepi laut. kemudian mungkin main layang-layang buatan sendiri (tengok status rajin pasal sana banyak angin, paling best layan baring sambil membaca). kalau sana ada wi-fi, nanti aku cerita tentang mimpi boat-house karam. kalau tidak ada wi-fi, lepas getaway, mungkin. kalau aku ingat lagi.

pasal aku suka create my own stories, tambah sana sini. see the name lah, kan.

2 ulasan:

Unknown berkata...

mimpi bot karam maknanya ada musibah akan muncul, bersedia

fictionita berkata...

kalau mimpi orang yang kita sayang jatuh KLCC, kepala putus, maksud dia apa?