Isnin, Jun 22

creeping around calling darkness

twitter kawan (well, do you consider me as a friend?) aku cakap something about fuck here, fuck there just so to forget that one and only. aku rasa, boleh, boleh tapi at the end of the day selepas rounds after rounds kau jadi lunyai. secara jasmani dan rohani.

trip ke Dungun, aku ada curi dengar perbualan Abah, something about perlu bersihkan diri dari dengki. busuk hati perlu spray dengan wangi-wangian so that you can live happily ever after. i'd like to get my hands on those wangi-wangian.

aku bosan dengan orang yang suka order logo and after i've given them my drafts, jadi senyap. or after i've stated my price, jadi senyap. kalau tidak suka, just say it to my face. aku tidak suka dengan perkara-perkara yang tidak ada confirmation. aku juga bengang dengan DJ yang manipulate aku pasal yeah, aku memang pun senang untuk di-manipulate. buat aku mahu jerit, "dude, tolong jangan cakap draggy dengan aku! dan tak payah lah repeat dua-tiga kali! dan bukan ke lagi senang kalau kau just text me up the information?!!!." just because i'm not a good designer kau boleh buat sesuka hati kau. jangan sampai aku menangis sebab, oh-oh-oh, kalau aku menangis muka aku buruk and you'll get nightmares about it.

it's the Monday disease, kan?

Tiada ulasan: