Ahad, Mac 20

Dan masih tiada jawapan untuk soalan 'Kenapa?'

Aku teringat sms yang kau pernah hantar dulu, sounded something like this;

'sayang, dah la tu eh? u paranoid sangat ni. i sayang u la'

Kalau aku cerita pada kawan-kawan kau, i bet they think i made this up. On how actually you're a sweet person too beneath that monotonous body language of yours. Yang kau pernah twirl me after The Rapture gig (which totally surprised me that time because i don't remember telling you yang aku memang longing for someone to just hold my hand and twirl me). Tapi kau macam aku, ada walls cuma simen aku gred C dan simen kau gred A dengan lapisan keluli. And now aku paling risau kalau kau pecah tembelang yang sebenarnya aku tidaklah se-hot yang diuar-uarkan pasal untuk jadi hot, confidence is a must.

Aku masih rindu kau dan sepatutnya aku cari kau tapi i guess i have to keep my promise and stick to the plan, huh? I wish i could be as good as you at being cold hearted.

Dan untuk melupakan kau sepenuhnya, i shouldn't be posting anything yang ada kena-mengena dengan kau lagi, bukan?

Tapi goodbyes ni macam satu tusukan di dada, macam bucu skateboard yang tercampak di tengah-tengah rusuk. Tiada darah instead kecederaan dalaman, hurts like hell.

Tiada ulasan: