Selasa, April 15

F.A.A.Qs

which stands for Frequently Asked ANNOYING Questions. woi, zimmermann. kena tag pun considered annoying juga, tahu? tapi aku buat juga pasal aku malas lah nak putus-putus kawan ni. hehe.

1- "Hi. Mana (insert your ex's name here)?"
owh, c'mon people. you know that we're not together anymore. no need for awkward questions, okay?

2- "(insert your ex's name here) dengan siapa eh sekarang?"
dulu aku tahu lah. dah tentu sekarang aku MALAS nak ambil tahu. *soalan ini memang ketara soalan cari gaduh/bikin drama.

3- "So korang sekarang ni apa?"
sibuk uh tanya pasal status orang. please don't pressure me on my relationship, it's like you can't help rushing me into things, get married and get kids.

4- "Bila nak kahwin?"
it seems that this is like the FAVOURITE-frequently-asked-annoying-question. yang paling best kalau makcik-makcik saudara yang attack. kalau ada boyfriend, boleh lah jawab "insyaAllah". kalau yang baru broke-up with their long time boyfriend? mahu menangis anak buah makcik tu. sudah-sudah lah.

5- "Kau kerja apa eh kat sana?"
entah. pasal aku selalu saja rasa guilty answering this question with "graphic designer". jadi aku tak suka sangat dengan soalan yang ini.


okay. listed below are you people who have to list down your F.A.A.Qs:
n
A.K.A.B.
melayu minimalis
saharil
lucius maximus
adifitri

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha tau takpe!

nice f.a.a.q.s lah! cun cun. tu la aku rasa bab tanya kawin tu mesti ramai. takpe kita tgk lagi sape yg kena! keep it going

AdiFitri berkata...

isk, kene tag eh?
skang bz sampai ujung bulan (peksa nak dekat).
i'll get to it lepas tu eh? :D

fictionita berkata...

to adifitri: haha. and by that time maybe u'll get more annoying questions. better. :D

Tanpa Nama berkata...

the results are in! http://pasembur.wordpress.com/2008/04/20/king-orange/