Rabu, April 9

jatuh katil

aku terduduk di bahu jalan. bau tar yang warnanya gelap masih kuat. tapak tangan kanan aku rabakan ke lutut. ada luka. ada rasa pedih.

ya. aku telah jatuh.

luka yang ada rasa pedih. tapi aku tidak menangis. pipi aku yang gebu ini, yang kamu selalu geram untuk mencubitnya, tidak basah dengan air mata. mata aku tidak merah, muka aku tidak buruk dengan mimik muka yang sedih.

kerana aku sudah jatuh.

this morning, i rolled on my bed and fell off on the right side of it.

6 ulasan:

Brown berkata...

sian kat kamu.
jatuh vogue lah tu. hehe. wtver

fictionita berkata...

to nonoy: yeah. nampak tak perempuan on my header tu? my position sebijik macam tu when i fell. sesuai, kan?

zatix berkata...

indah tak jatuh katil?

fictionita berkata...

to zatix: ada rasa pedih. tapi takpe. sebab itu tandanya aku jatuh waktu realiti, bukan mimpi lagi. :)

zatix berkata...

faham tu....=)

Tanpa Nama berkata...

mimpi sangat indah kan? harap sangat menjadi realiti. tp realiti tak seindah mimpi pun.