Rabu, April 16

transportation impian

piaggio vespa scooter with sidecar

when we were young, vibrant and irresponsible, anne and i like to sit at the mamak stall on weekends and stare at people's asses. no kidding. our guy friends were always annoyed at us looking at their asses and compared them with each other's. kami macam ada sesungut pengesan, dari jauh mampu detect kehadiran asses yang hot. owh. our favourites: abang-abang skinhead yang pakai seluar ketat-seketat-ketatnya yang jalan ramai-ramai depan kami. uhuh. uhuh. bukan yang nowadays kinda skinny jeans. sekarang those skinny jeans comes with skinny ass. no fun. where to grab? no where. mendengar deruan enjin motor vespa mereka lagi membuatkan kami teruja. to date a hot skinhead guy with vespa is our everyday dream. nah! sekarang, kalau aku ada duit yang bertimbun dan boleh handle maintenance, aku mahu vespa yang tertera di atas itu. bronze like that. perfect.

1968 mustang fastback

sports car perlu warna merah. baru mengaum. i've always got a thing for vintage stuff since i can't remember when. maybe since the first time i had my mom's blouse on. or that day in the early 90's when i dreamt of wearing her red heels when i grow up. aah, malangnya saiz kaki aku telah melepasi saiz kasutnya. oh well. i'll have this red mustang instead. anyone?

Austin A40 Farina MkI

yang si biru comel ini, aku akan pandu around town when it's raining (pasal malas nak pegang payung duduk dalam sidecar). thanks to kurang-waras, i found my car. yang perlu aku miliki pasal kami ada suatu ikatan yang cun. kira ini kereta aku juga. lagu yang sesuai berkumandang sewaktu memandu kereta yang ini, pada pendapat aku, lagu dari the brian setzer orchestra. comel.



if i'm a rich bitch by the end of next year...

7 ulasan:

zatix berkata...

sy vote yg biru...

fictionita berkata...

to zatix: bukan untuk di-vote la. ini aku mahu beli. semuanya.

Tanpa Nama berkata...

mustang terbaekkk! oh ya dikala suasana bosan ini anda ditag lagi dan lagiii http://pasembur.wordpress.com/2008/04/15/smudged-tron/

fictionita berkata...

tu xumb: sial la.

miLLa berkata...

hoh.
saye suke itu merah.
dapatkan yang merah itu dulu.
haha.

Foxy Farah berkata...

vespa vespa! n the mustang of course.saya nak tumpang =)

ILHAM ASYIQ berkata...

nak belikan untuk aku ek?
mekaseh
*blushing