Khamis, Oktober 30

bukan sombong, okay

kau pernahkah alami situasi di mana you've always bumped into this person, real life and on cyberspace dan kau selalu mahu lemparkan senyuman atau just say 'hi' tapi macam tidak pernah keluar? aku selalu sangat caught up in this situation. how do you deal with that? it's just a smile or a 'hi', tidak susah pun tapi somehow, walau sudah lapanpuluhlapanribukali kau bumped into that person, all you could do just alihkan pandangan ke tempat lain. macam aku, selalu pandang bawah saja. macam konon lagi seronok mengkaji tekstur pavement atau kalau-kalau ada makhluk mikro di celah-celahnya.

maannn! i wanna say 'hi' to a lot of people out there!

teruk betul lah tahap self-esteem aku. ini dipanggil sombong atau segan?

4 ulasan:

[n] berkata...

*angkat tangan*

pernah! sampai ada sekali tu dicop muka garang ;)

tapi, saya bukan garang, saya segan gila, haha.

Sleep Monger berkata...

hai!

heh. kdg2, aku just let go of myself. biar lah apa konsekuensi yang datang pun.

sarahistheone berkata...

if me i would have to go with segan. sebab i memang penyegan kalau i tak biasa. siapa pun kan. if it's a guy i memang tunggu dia tegur like duh

fictionita berkata...

nad, memang pun muka u garang, ok?! hehe.

***

kan? aku pun. tapi beberapa minit lepas tu aku akan rasa "bodohnya. kenapa aku suka buat benda yg memalukan???"

***

haha. ye la tu. tak mungkin lah sombong kan pasal kita actually ada hati nak ckp 'hi' instead of terus blah je. niat tu penting. heheh.