Rabu, Oktober 15

prediction yang samar-samar

i have weird things on my mind when actually, at this age or stage of life i should be thinking about world domination. okay. tidak sebesar atau se-serius itu tapi at least i should be thinking about finding my passion and macam mana caranya untuk hidup in the future dengan senang-lenang. tapi satu perkara yang remeh ini yang kerap-kali bermain di fikiran aku. ditolak tepi, dia datang balik. sudah dibuang jauh, ada orang pulangkan.

these few days, aku fikir apa akan jadi pada aku, physically and mentally, kalau bekas kekasih got married. currently aku tidak boleh predict apa akan terjadi pada aku. i don't know why i should be thinking about this. cuma mungkin i'm preparing myself for the worst to come.

but i know one thing's for sure, if ever i get invited to his wedding in this near future, i won't be attending it. i can't. tidak mampu, mungkin.

4 ulasan:

sarahistheone berkata...

OMG you OMG wish boleh chit chat lama sikit. First time me been there tak cam sesapa pun

ledisordre berkata...

i'd find a hundred ways to hurt myself supaya tak rasa sakit yg satu tu.

sHiBi berkata...

hey, i bloghop sampai sini;)

ive experience psl ex bf getting married. Mula2 dapat tahu rasa mcm2, sakit ati pun ada. tp bila pikir dia tu bangsa bangsat giler masa kitorang kapel plus wife dia tu xdekla hot langsung, rs mcm, ah poyola ko manusia,nak kawen pun kecoh..ngeee~

fictionita berkata...

aih. lebih elok dia kahwin. kalau ada boundaries tu, i pun tak berani nak kacau dah. even just for the pleasure of it.