Jumaat, Oktober 31

pengakuan yang tidak disangka-sangka

okay. this is bizarre. apparently, he actually realized that dirinya seorang asshole. and no, i didn't say it to his face. owh. wow.

tuhan, adakah karma dia sudah sampai?

the revenge aku tujukan pada yang lain, tidak sangka silap aim and landed on him. dia beritahu aku yang dia rasa dirinya sangat teruk. yang dia rasa lain, macam sesuatu yang tidak kena. macam rasa guilty yang sangat, sangat, sangat besar.

aku kata, "there's always a first time to everything." ha. ha.

wow. i'm still amazed. and now, aku rasa macam bitch. gila. babi.
tapi tidak rasa teruk sangat pasal aku rasa sudah selesai semuanya. tiba hujung bulan nanti, mungkin aku akan rindu sedikit. just a pinch. but the haunting will stop.

it's time to celebrate. trick or treat, anyone?