Khamis, Oktober 30

hidup sihat tanpa distraction emosi

the other day, mili said something about kepercayaan para warga cina bahawa tahun ini, iaitu tahun tikus adalah tahun badluck. aku ingatkan tahun ong pasal 2008 (8 = kayaaa). rupanya sangkaan aku meleset. then she said that by the end of the year, they will start kemaskini kan apa yang sudah berlaku pasal pengakhiran tahun sial sudah datang and tahun lembu macam akan bawa good luck yang banyak. hmmm...adakah aku sedang mengalami sesi goodluck tersebut, especially dalam division emosi? i'm doing quite well now, it's amazing! buktinya, i was a total bitch last night, makan dengan rakus tanpa ada apa-apa perasaan. it was nafsu, nafsu, nafsu all the way. dan aku macam terkejut dengan good morning wish from him. have i like finally moved on? well, apparently reaction aku macam lebih elok dari kejadian yang sebelumnya.

baru sahaja last week aku asyik terfikirkan bagaimanalah aku boleh berada dalam situasi ini. kenapa aku boleh jadi sampai emosi macam ini? pagi tadi kawan aku yang sudah fell in love dengan a forbidden guy tanya, currently tidak ada sesiapakah yang sedang jadi distraction perasaan aku. it took me a while to answer her. jawapannya tiada. i'm currently enjoying the attentions, living in my own fantasy world. hujung minggu sudah dekat, party, party, party lagi. i don't spend most of my time thinking about perasaan lagi pasal aku sudah decided that tidak ada guna lah kalau terlalu layankan perasaan. baik aku enjoy the moment saja. kalau layankan saja nanti buat sakit hati. isk. takutnya dengan ayat tu. sakit hati. wuuuuu...

mungkin aku sudah tidak sakit hati sangat pasal aku sudah balas dendam. but she won't have to know. cukup aku seorang sahaja tahu. at least karma yang attack aku nanti mungkin kurang sikit sakit dia.

as for him, he'll be an asshole sampai bila-bila pun. pasal dia akan selalu jadi lelaki. harapnya aku bukan tulang rusuknya yang hilang.

3 ulasan:

sHiBi berkata...

hi.
aku bloghop ;)

back to topic, takpe buat dan rasa apa ko rs skang sb benda tu semua buat ko rs feel good..ive been there and done that..and yup betul, he'll be an asshole smpai bila2..sbb org mcm tu (walaupun aku tak tahu apa reason ko dgn dia bertelagah), slagi diatak kena dgn karma..dia takkan sedar..

b happy~!;)

ledisordre berkata...

polis karma, gi tangkap org lain dulu please?

*hulur duit kopi*

fictionita berkata...

yeah shibi, tak sangka aku balas dendam kena pada org lain: org yg paling tepat.
i didn't know dia ada perasaan...amaaazing...

***

betul tu, polis karma. dengarlah ckp ledisordre tu.