Khamis, Januari 8

antara benda paling berharga yang aku ada yang boleh buat kau cemburu buta

bukan otak yang penuh dengan ilmu. bukan buah dada yang tulen.

tapi benda yang paling berharga yang aku miliki, yang kadang-kadang buat aku segan pasal selalu juga aku fikir, layakkah aku memilikinya, adalah my beautiful circle of friends. yang tidak letih mendengar aku membebel tanpa hala tuju, yang bercerita tentang hal dunia bila aku minta, yang tidak tutup telinga bila aku cursed sekuat hati, yang tidak malu dengan perangai aku yang tidak semenggah, yang spoiled me good, yang tidak kisah ulang apa yang mereka cakap banyak kali pasal tahu aku degil atau kadang-kadang saja pekak badak, yang selalu bersabar, yang tidak putus-putus asa dengan aku, yang selalu beri aku a shoulder to cry on.

thank you for the gift of mimpi. let's cross our fingers she have the dwarf blood in her.

owh. thanks juga pada yang wasted-kan aku kadang-kadang. heh.

sayang semuanya. kisses kisses.

8 ulasan:

zatix berkata...

marilah berpelukan dan berkiss-kiss...sila jaga mimpi dengan baik..kalo tidak kami tukar nama

fictionita berkata...

nama yang korang bagi tak sedaaaaaapppppp!!!

miLLa berkata...

ahaa...
terimalah siti arbab dari kami semua..
bila kamu rasa semua lupakan kamu, waktu itu kamu silap kan?
:)

jaga siti arbab baik²!
eh silap.
jaga mimpi baik²!

Natata berkata...

Sila jaga mimpi baik2 ... jgn kasi dia buat stunt terjun masuk swimming pool sudah ... ermm agak2 kalo tahun depan aku mintak pony leh dpt tak? hahahaha ... :P

fictionita berkata...

tahun depan? gulp...

taksempat la nak kumpul duit. pony rides can lor. or my little pony?

ooowwwhhh...u mean the pony sneakers, ke?

emeynoraship berkata...

Sweeeeeettttttttttttt!!!!!!!!!!!! 23x(jerit2)

Natata berkata...

I'm just kidding la ... i meant pony kuda tuh ... kalo pony rides tuh aku rase pony tuh bole mati kalo aku naik dia ... tp kalo nak bagi sneakers pon bole je ... hehehehe ... main2 je ...

Amin Ahmad berkata...

oh, kawan2 kau harus anggap kau kawan yang baik!

syabas bete!