Selasa, Januari 20

pernah suatu ketika dulu, she sold her soul to a heartless someone

kemudian yang berada di dalam genggaman tangannya bukanlah kepingan emas atau valuable notes. it was all just dusts.

sweetheart, kau sudah diperdaya. tapi tidak perlu rush untuk gain back that trust you've lost. cuma kau perlu fikir dalam-dalam yang mana satu kau harus turuti, yang mana kau harus shield yourself from.

tidak mengapa kalau kayuh perlahan-lahan. your days are not numbered yet. taman yang ada rainbow, butterflies dan pretty flowers itu akan tunggu sehingga kau sampai.

it will still be there, untuk kau berguling tanpa kerisauan atas rumput hijaunya yang macam permaidani itu. yang macam dalam mimpi-mimpi kau.

4 ulasan:

Amin Ahmad berkata...

terima kasih. walaupun aku lelaki, tulisan kau ni bagi aku sedikit kegembiraan sebab aku rasa ia kena batang hidung aku..

what would you say to me, if i sold my soul to the devil? :)

byl berkata...

Aku anggap kau kata pada aku kerana aku memang perlu kata2 begini sekarang.

Jadi, thanks a lot!

fara[the]bugbuster berkata...

ahah! entry yang ini buat aku senyum dalam hati :)

fictionita berkata...

i'd say "why the hell did u do that for?!!!" :P

***

no problem, byl :)

***

i'm glad it made u smile, even if it's an invisible one, fara :)