Isnin, Julai 6

are you really sure that you believe me when others say I lie

aku pernah post an entry somewhere on the internet lama dulu, masa first time aku heartbroken. belum big B.U. lagi pasal waktu itu aku masih percaya dengan hope. boleh tahan kuatlah aku serahkan pada hope dan faith.

it was about this 'what if' situation. what if, the person yang kau anggap memang jodoh kau, whether kilat menyabung ke, kemarau padang jarak padang terkukur ke, konon kau lah tulang rusuknya yang missing itu, tapi at the same time, di suatu tempat yang lain ada orang yang berpendapat sama dengan kau ke atas that person yang kau anggap jodoh kau itu. get it? kiranya jodoh kau itu ada dua orang yang sudah book. jadi kita serah pada fate atau kau mahu lawan sedaya-upaya to win the game (walaupun kau lihat so-called jodoh kau lebih kepada the other side)?

kalau aku, self-esteem aku macam lebih low dari low. yeah, you've guessed that right. i'll prolly let the other party menang tanpa bertanding. sumpah aku tidak tahu macam mana mahu fight.

Tiada ulasan: