Isnin, Julai 27

white light will bathe your pillow

last weekend, ada dua deaths. Yasmin Ahmad dan ayah Anne. ucapan takziah kepada mereka yang berkenaan. may their souls rest in peace. Anne nampak tenang. on the way back to her house selepas pengkebumian, she said something about malam Isra' dan Mi'raj akan ada 50 orang yang meninggal dan orang-orang itu adalah antara yang baik-baik (please correct me here if i'm wrong). jadi aku rasa Anne redha dengan pemergian ayahnya. he passed away on Sunday morning, masa yang senang untuk diuruskan.

perkara-perkara macam ini akan buat aku fikir apa yang akan jadi when it happens to me nanti. will i take it easily atau aku akan terlalu murung kerana kehilangan? aku tidak begitu pasti pasal aku mengaku iman aku tidak sekuat Anne's. tapi aku mahu jadi orang yang mandikan Emak bila dia pergi nanti. kalau tidak aku akan rasa bersalah seumur hidup. dan regret dalam hal ini bukan perkara yang remeh.

Tiada ulasan: