Rabu, Julai 15

siri trackback: 07 - same feelings

'Duduk bergoyang kaki
menarik nafas yang dalam
jejari tangan bermain butiran
pasir di atas bangku simen
mengeluh panjang
i’m thinking again
of the quote
opposites attracts

Lama, kan?
aku, kamu bersabar
kerenah yang agak meluat
maybe we believe
in something invisibl-y strong
mungkin kamu lebih percaya
bersungguh-sungguh menahan

Aku suka
bila tanganku dalam tangan kamu
bila kamu memetik butang
menangkap aksi spontan
bila kamu cuba buat aku suka
kejutan yang tidak menjadi
manis bagai rasa sampoerna di bibir

Tapi adakala terasa melecur
mengadu kesakitan
menangis teresak mahukan pujukan
kepulangan karma memberi keputusan
1 - sama
ignorance is bliss
i was bliss
and ego have got to be my middle name

Kamu bertandang lagi
mengusap lembut
bisikkan kata-kata manis
sayang di dahi bagi aku
sangat tersirat
kamu usaha
buat aku percaya
i did miss you
you weren’t sure

//

With your hands around me
insecurity no longer exists
baby, hold me tight
like those promises you once said
no, i didn’t forget
it was you who did
still it’s not promises that i wanted
just the normal things you said
nothing specially bizarre
maybe normal is okay
not typical, just normal'

15/06/06 taken from the original wishful thinkings. wasted thoughts.

Tiada ulasan: